Sunday 23 August 2009

Tahun kedua ramadhan bersama aina

Selamat menyambut ramadhan..ucapan buat semua,

Hari pertama ramadhan kali ini, tahun kedua bersama aina, kalau dulu tak perlu masak, sekarang kene masak tuk aina, layan aina makan,layan aina main..aina yang dah genap setahun 3 bulan.....adoi...keliur dan kepenatan..

Dalam hati rezeki aku jugak kalau aku termakan sama aina....hahaha..dalam beberapa jam selepas itu , aku pun dgn selambanyer makan keropok aina, setelah satu mulut penuh aku sumbat, baru aku teringat....hhahahahaha...rezeki namanye......................

Ramadhan first yr of marriage, the moment aku pregnatkan aina...disaster ade juga...alahan teruk..asal sahur, buka semua aku throw out kan balik...Today, ramadhan third year of this marriage, yes am positive again after had a missed carriage last three months, mungkin rezeki kali ini, doaku agar everything gonna be smoothly as it should be, morning sickness tu ade..cuma penat tu lebih la skit layan dak cik, lagi2 hubby takde, balik koyan sehari, ade klas and training seminggu...manyak sedih uuu sorang2 je minggu pertama ramadhan nih..tak sabar rasenyer nak balik kg buka puasa masakan mak kat serting...cepat la merdeka.........

Huhuhuh...sabar sabar...dugaan sepanjang bulan mulia ini, banyakkan baca al quran, tarawih, berfikiran baik, berkelakuan baik [ingatkan diri sendiri la nih]..............

No comments:

Post a Comment