Tuesday 20 October 2009

Tahi lalat

Dalam kete, semalam, aku bergegas ke opis , klas awal tuh 8.30.muka tak solek ape2 ..tak sempat ...make up dlm kete jek..lately tgk muka dah macam org tua
untuk mencapai hasrat mencantikkan muka yg kusam ni aku pun bertekad beli set neutrogena
dari facial wash, toner till cream muka...2 minggu aku usahakan

balik dalam kete, sempat aku tgk muka aku kat cermin...terkezut aku, ku tonyoh2 kulit
Mak!!!apo nih..apesal ade 3 tahi lalat kat mulut aku...whua whua bertambah manis la jawapnye..
Hampeh!!kutonyoh lagi..!macam tak percaya!!geram tak tahu nak kata!!!

2 comments:

  1. kema, tu bukan tahi lalat kot. cuba cek bahan2 dlm krim tu ada tak paraben? paraben boleh menyebabkan kita mendapat kanser kulit..

    ReplyDelete
  2. k thnx kaneng..akan ku wat research on that.

    ReplyDelete